מודול שירות מספק לחברות כלים לניהול, בקרה ושיפור מתמיד של פעילויות השירות שלהן.
הוא תורם לשיפור חוויית הלקוח, לייעול תהליכים ולחיסכון בעלויות, דבר החיוני להצלחה עסקית ארוכת טווח
מבט כולל וזמין על מצב הפעילות של מחלקת השירות.
ניתן לראות מיידית קריאות שירות פתוחות, מכשירים מושבתים וטיפולים נדרשים. מאפשר חיסכון בזמן וממקד את תשומת הלב במקרים הדחופים.
הדשבורד מאפשר למנהל לראות היכן יש חוסר בכוח אדם או משאבים והיכן נדרש לשפר תהליכים או להשקיע משאבים נוספים, על מנת לעמוד ביעדים ולשפר את רמת השירות.
מעקב אחר חוזי השירות הפעילים, התחייבויות החברה כלפי לקוחותיה ומדדי ביצוע כגון:
יש לכם שאלות לגבי הטמעת מערכת שליטה ובקרה על המכירות בארגון שלכם?
רוצים לשמוע עוד על הפתרונות שאנחנו יכולים להציע לארגון שלכם?
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
רוצים לשמוע עוד על הפתרונות שאנחנו יכולים להציע לארגון שלכם?
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם