מודול שירות

מודול שירות מספק לחברות כלים לניהול, בקרה ושיפור מתמיד של פעילויות השירות שלהן.
הוא תורם לשיפור חוויית הלקוח, לייעול תהליכים ולחיסכון בעלויות, דבר החיוני להצלחה עסקית ארוכת טווח

תמונת מצב עדכנית ומרוכזת

מבט כולל וזמין על מצב הפעילות של מחלקת השירות.
ניתן לראות מיידית קריאות שירות פתוחות, מכשירים מושבתים וטיפולים נדרשים. מאפשר חיסכון בזמן וממקד את תשומת הלב במקרים הדחופים.

Service calls

שקיפות והקצאת משאבים

הדשבורד מאפשר למנהל לראות היכן יש חוסר בכוח אדם או משאבים והיכן נדרש לשפר תהליכים או להשקיע משאבים נוספים, על מנת לעמוד ביעדים ולשפר את רמת השירות.

ניטור חוזי שירות

מעקב אחר חוזי השירות הפעילים, התחייבויות החברה כלפי לקוחותיה ומדדי ביצוע כגון:

  •  MTTR – זמן תיקון ממוצע
  • SLA – עמידה בהסכם רמת שירות
  • MTBF – זמן ממוצע בין תקלות
  • MTAT – זמן ממוצע להתחלת הטיפול

קריאות שירות

יש לכם שאלות לגבי הטמעת מערכת שליטה ובקרה על המכירות בארגון שלכם?